'DE TYPECURSUS OP JOUW SCHOOL?'

download de flyer voor je team

typeles voor scholen

De complete cursus typevaardigheid van Gigakids kan ook op (basis)scholen gegeven worden als naschoolse activiteit.

Werken op een toetsenbord is niet meer weg te denken en een waardevolle aanvulling in de opleiding van kinderen. Ouders vinden het vooral erg praktisch dat de school dit aanbiedt.

Het zijn 13 wekelijkse lessen van ca. 45 minuten, inclusief het examen. De kosten per leerling zijn € 155,00.

Extra optie:

Ook kan wekelijks een kwartier langer les gegeven worden om de basisbeginselen van Google Presentaties en Google Documenten of Powerpoint en Word aan te leren. De extra kosten hiervoor zijn € 15 per leerling. Het team van de school heeft geen extra werk: de school faciliteert en DE TYPESCHOOL voer het uit.

Neem gerust contact op, dan bespreken we de mogelijkheden.

Vanaf septemberl 2024 is er weer plek in de agenda en vul ik die graag in!